DUK
Prekių užsakymas ir apmokėjimas
Niekada nebuvo taip paprasta! Štai žingsniai, kurie padės jums sėkmingai atlikti užsakymą mūsų el. parduotuvėje:
Išsirinkite prekes. Peržiūrėkite mūsų asortimentą ir išsirinkite patinkančias prekes.
Įdėkite į krepšelį. Spustelėkite „Į krepšelį“ prie norimos prekės. Atkreipkite dėmesį, kad prie prekės kainos rasite informaciją, ar prekė yra sandėlyje, ar ją reikia užsakyti iš anksto. Nuo to priklauso ir pristatymo terminas!
Pereikite prie apmokėjimo. Kai visos norimos prekės bus krepšelyje, spauskite „Apmokėti“.
Užpildykite duomenis. Užpildykite visus laukelius, pažymėtus žvaigždute (*), nurodydami reikiamą asmeninę informaciją.
Pasirinkite pristatymą. Pasirinkite patogiausią pristatymo būdą – galite rinktis pristatymą į jums tinkamą paštomatą arba kurjeriu tiesiai į namus. Šiame etape matysite ir galutinę užsakymo sumą su PVM.
Pasirinkite atsiskaitymo būdą. Pasirinkite savo banką iš sąrašo ir prisijunkite prie jo. Vadovaudamiesi nurodymais, atlikite mokėjimą.
Laukite patvirtinimo. Sėkmingai atlikus mokėjimą, el. paštu gausite užsakymo patvirtinimą. Tai reiškia, kad jūsų prekės jau pakeliui!
Ne, minimalios užsakymo sumos nėra.
Atsiskaityti galima naudojantis Swedbank, Seb, Luminor, Citadele ir Šiaulių bankas elektroninės bankininkystės paslaugomis. Mokėjimai apdorojami naudojantis MakeCommerce.lt mokėjimų platforma.
Taip, galite pakeisti arba atšaukti savo užsakymą!
Jei nusprendėte keisti ar atšaukti užsakymą, kuo greičiau parašykite mums el. laišką adresu: hello@naturalshop.lt arba paskambinkite telefonu: +370 626 37770. Nurodykite savo užsakymo numerį ir kokius pakeitimus norėtumėte atlikti.
Stengiamės kuo greičiau apdoroti visus užsakymus, todėl kuo anksčiau susisieksite, tuo didesnė tikimybė, kad spėsime atlikti pakeitimus prieš išsiunčiant prekes.
Taip, žinoma! Iškart po sėkmingo apmokėjimo, el. paštu gausite užsakymo patvirtinimą. Šiame laiške rasite visą svarbiausią informaciją:
Jūsų užsakymo numerį.
Užsakytų prekių sąrašą ir jų detales.
Bendra užsakymo suma.
Pasirinktą pristatymo būdą ir adresą.
Taip pat, kai tik jūsų užsakymas bus išsiųstas, gausite atskirą el. laišką su siuntos sekimo numeriu. Taip galėsite patogiai stebėti savo siuntos kelią iki pat atvykimo!
Prekių į užsienio šalis nesiunčiame, www.naturalshop.lt prekyba vykdoma tik Lietuvos Respublikos teritorijoje.
Asmeninė paskyra
Jei nepavyksta prisijungti prie savo paskyros, rašykite el. paštu: hello@naturalshop.lt
Prekių ir pinigų grąžinimas
Mums svarbu, kad būtumėte patenkinti savo pirkiniais. Jei vis dėlto prekė neatitiko jūsų lūkesčių, galite ją grąžinti per 14 dienų nuo prekės gavimo dienos.
Grąžinimo sąlygos:
- Grąžinama prekė turi būti nenaudota, nesugadinta ir originalioje pakuotėje.
- Būtina pateikti pirkimo įrodymą (užsakymo patvirtinimą, sąskaitą faktūrą ar kitą).
Grąžinimo procesas:
- Susisiekite su mumis el. paštu: hello@naturalshop.lt ir informuokite apie norimą grąžinti prekę bei nurodykite grąžinimo priežastį.
- Atsiųsime jums grąžinimo instrukcijas ir, jei reikia, grąžinimo etiketę.
- Saugiiai supakuokite grąžinamą prekę ir išsiųskite ją nurodytu adresu.
- Gavę ir patikrinę grąžintą prekę, per 5 darbo dienas grąžinsime jums sumokėtus pinigus į jūsų nurodytą banko sąskaitą.
Svarbu:
- Grąžinimo išlaidas apmoka pirkėjas, nebent prekė yra brokuota ar neatitinka užsakymo informacijos.
- Pinigai už grąžintas prekes pervedami tik į tą pačią banko sąskaitą, iš kurios buvo atliktas mokėjimas.
Jei turite klausimų dėl pristatymo ar grąžinimo, susisiekite su mumis el. paštu: hello@naturalshop.lt arba telefonu: +370 6 263 7770. Visada esame pasiruošę jums padėti!
Kita informacija
Kviečiame užsiprenumeruoti mūsų Naujienlaiškį.